Follow

Linnea <3 Andreas - del 3

Jag hann, turligt nog, även föreviga brudnäbben, stunden precis innan hon skulle instrueras att gå in i kyrkan för att förbereda sitt intåg med den lilla korgen och rosbladsutspridningen, med hjälp av sin pappa marshalken. Även mina två brudtärnevänner kom med på bild och självklart brudparet, precis efter att de avlagt sina löften och blivit äkta makar och skulle åka vidare till herrgården där efterfesten skulle hållas. 
 
Väl framme vid herrgården hann jag även fånga brudens föräldrar, med andra gäster, inväntandes brudparets inkörning med häst och vagn. Väl framme vid herrgården bad jag även bruden tillika min goda vän Linnea att ställa sig på trappen, så att vi kunde föreviga henne i sin otroligt vackra brudklänning där klänningens eleganta släp blev väl synligt. 

De sista bilderna som jag hann ta, var ett par bilder då brudparet gjorde entré i den ståtliga middagslokalen. Sedan bjöd resten av kvällen på fantastiskt god mat, fina tal (där jag själv också var en av talarna), trevligt umgänge och dans hela natten lång, för att fira kärleken mellan Linnea och Andreas! 

Bröllopsfotografering | Bröllopsfotografering | |
Upp