Follow

NärCon Vinter 2018

I helgen premiärbesökte jag NärCon Vinter i Linköping på cosplayfotograferingsuppdrag. 
Hade nöjet att få fotografera flera talangfulla cosplayare i karaktärer från bl.a. Star Wars, Game of Thrones, Fallout, Pirates of the Caribbean, Spider-man och Zelda. Tusen tack till bl.a. @rebel_scum_cosplay, @randomcosplaySE, @freakycosplayer och @swedish_batman. Hade även äran att få umgås med andra cosplayfotografer och skickliga medfotografen Robert Johannesson (@robertjohannesson) assisterade vid några shoots och lånade även ut sin studioblixt för mig att experimentera lite med. Tusen tack!! 

Ser fram emot nästa cosplayfotografering! 

Beställningsfotograferingar, Cosplayfoto, Inomhusporträtt, Temafotograferingar, Utomhusporträtt | Beställningsfotografering, Cosplayfoto, Porträttfotografering, Temafotografering | |
#1 - - Iza Palm:

Åh, NärCon <3 Vad roligt att se lite bilder därifrån! Dock, blir det nog sommaren som gäller för mig.. Missade förra årets. Riktigt härliga bilder med :)

Svar: Tack, Iza! :) Jag ska även på NärCon sommar och fota. Om du ska cosplaya och letar fotograf så kan du höra av dig!
Sabrina Prichard

#2 - - Iza Palm:

Snällt, dock så fotograferar även jag helst och mest ;) Haha. Men jag kanske ska cosplaya i år med, väldigt oklart. Det blir en första gång i sådana fall.

Upp