Follow

Elin & Richard i solnedgång

I helgen var jag bortrest till Kil, i Värmland, för att själv delta i en tävling i beridet bågskytte. Kameran fick självklart följa med på den långa resan. Eftersom att jag inte längre har något fungerande teleobjektiv, och då jag själv var deltagare i tävlingen, blev det endast någon enstaka bild på själva sporten. På kvällen, efter den första tävlingsdagen, fick vi däremot avnjuta en otroligt härlig solnedgång, som utstrålade sommarkänsla. Det blev därför en spontanfotografering av Elin och Richard, då jag så gärna ville fånga ljuset. Först enskild porträttfotografering av Elin, tills Richard hamnade med i bild och det övergick till en parfotografering. Det var fantastiskt kul att få fånga kärleken mellan de två på bild! Nu är jag dessutom helt såld på motljusfotografering och upplever också att träningen på att fota i motljus har börjat ge resultat! 

 
Spontanporträtt, Utomhusporträtt | Porträttfotografering, Skymning, Spontanfoto | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Så söta bilder!

Svar: Tack så mycket! :) Det blir lätt så, med så söta motiv!
Sabrina Prichard

#2 - - Days by Johanna:

underbara bilder.

Svar: Åh, tack! :)
Sabrina Prichard

Upp